Za svoje stare članove organiziramo treninge u dva programa:

1. Polumaraton/maraton

Polaznici ovog programa podijeljeni su u osam grupa po svojim trenutnim sposobnostima i afinitetima i za svaku grupu izrađuje se drugačiji plan treninga. Svi članovi kluba dobivaju tjedni program treninga putem maila na početku svakog tjedna tako da trening mogu odraditi i samostalno ako ne stignu u terminima kada su grupni treninzi.

Članarina:

Mjesečna članarina iznosi 150kn i plaća se početkom tekućeg mjeseca.

GRUPE:

Grupa 1 + na treninzima trči* tempo od 4:15-4:45/km, a čine ju dečki i cure koji polumaraton trče od 1:20 do 1:33. Gotovo svi članovi ove grupe su istrčali barem jedan maraton.

Grupa 2  na treninzima trči* tempo od 4:45-5:15/km, a čine ju cure i dečki koji trče polumaraton od 1:34 do 1:43. U ovoj grupi ima još više maratonaca i maratonki.

Grupa 3  na treninzima trči* tempo od 5:15-5:30/km, a čine ju cure i dečki koji trče polumaraton od 1:44 do 1:50. Grupa 3 također ima puno maratonaca-ki i još nekoliko “u nastajanju”.

Grupa 4 na treninzima trči* tempo od 5:30-5:45/km, a čine ju cure i pokoji dečko koji trče polumaratone od 1:51 do 1:58.

Grupa 5 na treninzima trči* tempo od 5:45-6:00/km, a čine ju cure i pokoji dečko koji trče polumaratone od 1:59 do 2:05.

Grupa 6 na treninzima trči* tempo od 6:00-6:20/km, a čine ju cure i pokoji dečko koji trče polumaratone od 2:06 do 2:15.

Grupa 7 na treninzima trči* tempo od 6:20-6:40/km, a čine ju cure i pokoji dečko koji trče polumaratone iznad 2:16 kao i oni koji se tek spremaju za svoj prvi polumaraton, a odgovara im tempo ove grupe.

Grupa 8 na treninzima trči* tempo od 6:45-7:15/km. U grupi 8 imamo nekoliko polumaratonke (vrijeme oko 2h30min), a ostali se spremaju za svoj prvi polumaraton ili ne treniraju zbog utrka.

*to je tempo na srednje teškim treninzima koji traju do sat vremena. Na dužinama se trči malo sporije, a dionice i tempo treninzi malo brže.

 

2. Rekreativno trčanje

Program je namijenjen trkačima i trkačicama koji žele biti aktivni, ali nemaju za cilj trčati duge utrke na proljeće. Kroz 2-3 trkačka treninga tjedno i trening snage ostat ćete u dobroj formi i napraviti puno za očuvanje svog zdravlja i jačanje imuniteta. Rekreativno trčanje uglavnom provodimo kroz grupe 6, 7 i 8 polumaratonskog programa, ali uz skraćene subotnje dužinske treninge.

Članarina:

Mjesečna članarina iznosi 150kn i plaća se početkom tekućeg mjeseca.