Odgovor znate.

Dakle, budući da sam već dosadna sama sebi, a drugima da ni ne govorim, sada više nema potrebe opisivati treninge iza nas. Samo kratak osvrt na jedan bitan. Onaj od 35 km, na nasipu:

Kada ovo pišem iza  mene su 2 duuuga treninga i ZG polumaraton. Do sada nisam imala inspiracije za pisanje. Trening od 35 km obilježilo je upoznavanje prirodnih ljepota do Jankomirskog mosta i natrag, te snalaženje u prirodi. Nismo se izgubile i na kraju se cijela grupa, kojoj se pridružila i Dora uspjela dokopati tih famoznih 35.

Neću opisivati svoj prvi maraton. To je umjesto mene izvrsno odradila Sanda, a vjerujem da ima još ekipe koja bi rado došla do svog mjesta na stranici kluba.

Umjesto toga ću vam, kao svaka dobra domaćica, majka , supruga, žena, MARATONKA, otkriti recept za jedan izvrstan specijalitet. S obzirom da svako malo izmjenjujemo recepte u klubu, možda će nekoga zanimati i ovaj:

Fino pripremljeni maratonci u Forcinom loncu

Kako bi svojim umijećem zadivili ukućane, rodbinu , goste, kolege s posla, prijatelje i svekoliko znano i neznano pučanstvo potrebni su vam sljedeći sastojci:

Temeljac:

  1. Znanje i iskustvo Gorana Murića , Kristine Škevin, Darie Tonai i Ante Mimice – preporuka: Koristiti u neograničenim količinama!
  2. Nevjerojatna podrška kolega iz kluba – ovaj sastojak je magičan (još uvijek nije odgonetnuta formula) – Što ga više trošiš, to ga više ima!
  3. Biti zdrav – pri tome mislim na fizičko zdravlje. Što se tiče psihičkog zdravlja, morate se pomiriti s činjenicom da će sav „normalan“/netrkački svijet reći da niste zdravi. Izuzetak mogu biti, eventualno, doktori netrkači.
  4. Redovito treniranje – ovaj začin je izuzetno važan jer svaki nedostatak može izazvati gorak okus u ustima prilikom konzumiranja specijaliteta. To nikako ne želite!

Ostali sastojci:

  1. Imati hrabrosti u određenom  trenutku izjaviti ispred 20-30 ljudi iz kluba da želite trčati maraton, iako ne pripadate elitnima postrojbama Force.  Ključnu ulogu u mojem slučaju odigrala je Irena sa svojom legendarnom rečenicom: “Ako može Oprah Winfrey, mogu i ja!“
  2. Biti spremni trenirati 3-6 dana u tjednu (ovisno u kojoj ste fazi treninga).
  3. Biti spremni ustajati u 5h na teško zasluženom godišnjem kako bi odradili dužinu prije najvećih vrućina. Ako trenirate zimi, tada ćete uživati u zimskim „radostima“.
  4. Ako imate sreće , pa ste zaposleni i pri tome imate djecu i muža, tada morate biti spremni na multitasking i u vlastitoj kući. Da pojasnim: kada dođete kući, nakon posla, istovremeno kuhati ručak, prati suđe, usisavati, rješavati domaće zadaće i javljati se na telefon jer vas zove svekrva da bi pitala kako ste!  Žena se iskreno zabrinula što joj se ne javljamo! I sve to obaviti u nekih sat i pol! Jer inače, ne stižete na trening.
  5. Biti spremni umjesto proslave godišnjice braka na Brijunima trčati 35km na nasipu.
  6. Imati mamu koja će speglati tone veša, uletiti sa skuhanim ručkom i sl.
  7. Imati muža koji je također spreman par puta tjedno skuhati i ne cendrati zato jer je stan u kaosu.

Ekstra začini:

nisu neophodni ali daju onaj završni šmek vašem jelu.

  1. Play lista sretnih misli koje ćete koristiti  u najtežim trenucima i koje će vam dati snage da izdržite do kraja.
  2. Play lista najružnijih trenutaka u životu koje će vas toliko razljutiti da ćete moći „zubima gristi stazu pred sobom“.

859211_219491064891554_1724548633_o

Ja sam imala obje!

Mudre izreke Jockera u rukavu(muž) koje sam koristila čitavo vrijeme:

„Boli te? Moraš biti spremna da će te svaki put nešto boljeti. Svaki puta nešto drugo!“

„Bilo je teško? Mora biti teško, jer ako nije teško, znači da ne napreduješ!“

„Moraš znati da je maraton najteža atletska disciplina. Ne može ga svatko istrčati. Ti znaš da to možeš!“

Način pripreme:

Prvo pripremiti temeljac u loncu marke „Forca“ ,a nakon toga dodavati ostale sastojke i na kraju začiniti. Važno je napomenuti da se temeljac radi samo sa provjerenom markom Forca.  Svi drugi zamjenski sastojci neće dati iste rezultate, a samim time je i krajnji uspjeh upitan.  Ostale sastojke i začine možete dodavati prema vlastitim željama, mogućnostima i godišnjim dobima.

Vrijeme kuhanja je individualno. U mojem slučaju cca 1.5 godina. Ovdje na vrijede klasične kuharske preporuke o dužini kuhanja, nego upravo obrnuto: Što je budući maratonac žilaviji, to vam treba manje vremena za kuhanje.

Dobar tek!

Napisala: Tamara Vegše